Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Informační systém sportovního klubu
Pavelka, Jan ; Burget, Radek (oponent) ; Kunc, Michael (vedoucí práce)
Práce zahrnuje seznámení se s technologiemi pro vývoj webových aplikací a informačních systémů, popis problematiky vývoje, analýzu a specifikaci požadavků a popis implementace informačního systému nohejbalového klubu. Systém je implementován za použití technologií PHP, JavaScript, XHTML, CSS a MySQL. Bibliografická citace práce: PAVELKA, J. Informační systém sportovního klubu . Brno: Vysoké učení technické. Fakulta informačních technologií. Ústav informačních systémů, 2007. 50 s. Bakalářská práce. Vedoucí bakalářské práce Ing. Michael Kunc.
Využitie modernej marketingovej komunikácie v Slovenskej nohejbalovej asociácii
Varga, Adam
Varga, A. Moderní marketingová komunikace ve Slovenské nohejbalové asociaci. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se věnuje efektivnějšímu využití marketingové komunikace v Slovenské nohejbalové asociaci. Práce pomocí výsledků z dotazníkového šetření popisuje preferované marketingové nástroje od respondentů, také zjišťuje zda respondenti sledují sociální sítě Slovenské nohejbalové asociace, kolik průměrně respondenti tráví času na sociálních sítích a jejich demografické údaje. Cílem práce je identifikovat vhodné nástroje marketingové komunikace k budování značky a zvýšení povědomí o nohejbalu a Slovenské nohejbalové asociaci na Slovensku. Pomocí výsledků dotazníkového šetření a sekundárních dat byly vytvořeny cílové skupiny persona sledujícího a persona nesledujícího uživatele sociálních sítí Slovenské nohejbalové asociace, pro které byla navržena vhodná zlepšení marketingové komunikace.
Sponzoring týmu TJ Spartak Čelákovice
Vedral, Marek ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Sponzoring týmu TJ Spartak Čelákovice Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit vhodnou sponzorskou nabídku pro nohejbalový tým TJ Spartak Čelákovice. Tuto nabídku poté v praxi použíjeme, budeme sledovat silné a slabé stránky této nabídky a průběžně nabídku upravovat. Metody: První metodou bude vyhledání dokumentů důležitých pro vytvoření nabídky a jejich následná analýza. Informace poté použijeme pro vytvoření sponzorské nabídky, zvolíme komunikační strategii. Nabídku zhodnotíme, zjistíme její silné a slabé stránky. Výsledky: Díky roční aktivitě při shánění sponzorů jsme rozklíčovali silné a slabé stránky sponzorské nabídky. Také jsme zjistili, že při shánění sponzorů je velmi důležitá forma komunikace a navázání kontaktu. Klíčová slova: Sponzoring, nohejbal, komunikace, sponzorská nabídka, amatérský sport
Informační systém sportovního klubu
Pavelka, Jan ; Burget, Radek (oponent) ; Kunc, Michael (vedoucí práce)
Práce zahrnuje seznámení se s technologiemi pro vývoj webových aplikací a informačních systémů, popis problematiky vývoje, analýzu a specifikaci požadavků a popis implementace informačního systému nohejbalového klubu. Systém je implementován za použití technologií PHP, JavaScript, XHTML, CSS a MySQL. Bibliografická citace práce: PAVELKA, J. Informační systém sportovního klubu . Brno: Vysoké učení technické. Fakulta informačních technologií. Ústav informačních systémů, 2007. 50 s. Bakalářská práce. Vedoucí bakalářské práce Ing. Michael Kunc.
Sponzoring týmu TJ Spartak Čelákovice
Vedral, Marek ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Sponzoring týmu TJ Spartak Čelákovice Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit vhodnou sponzorskou nabídku pro nohejbalový tým TJ Spartak Čelákovice. Tuto nabídku poté v praxi použíjeme, budeme sledovat silné a slabé stránky této nabídky a průběžně nabídku upravovat. Metody: První metodou bude vyhledání dokumentů důležitých pro vytvoření nabídky a jejich následná analýza. Informace poté použijeme pro vytvoření sponzorské nabídky, zvolíme komunikační strategii. Nabídku zhodnotíme, zjistíme její silné a slabé stránky. Výsledky: Díky roční aktivitě při shánění sponzorů jsme rozklíčovali silné a slabé stránky sponzorské nabídky. Také jsme zjistili, že při shánění sponzorů je velmi důležitá forma komunikace a navázání kontaktu. Klíčová slova: Sponzoring, nohejbal, komunikace, sponzorská nabídka, amatérský sport
Kritéria pro přijetí nohejbalu do programu letních olympijských her
Tymichová, Veronika ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Kritéria pro přijetí nohejbalu do programu letních olympijských her Cíl práce: Zjištění struktury kritérií, požadavků a pravidel pro začlenění nohejbalu do programu letních olympijských her. Metoda: Práce je řešena jako teoretický výzkum s deskriptivně analytickým charakterem. Primární metodou sběru dat bude literární rešerše. Zejména se bude jednat o rešerši monografií, odborných a recenzovaných periodik. Metoda rozhovoru bude použita k dalšímu sběru dat mapujících aktuální problematiku tématu. Výsledky: Předmětným sběrem dat a podstatných informací bylo dosaženo uceleného souboru důkazů, které vypovídají o tom, že cesta nohejbalu na olympijské hry není v blízké době možná. Nohejbal nesplňuje spoustu zásadních pravidel, které jsou pro posun sportu určující. Nohejbal není tolik rozšířen ani profesionálně dořešen, tudíž není možné se rovnat sportům, které již v seznamu letních olympijských her jsou. Klíčová slova: nohejbal, letní olympijské hry, nový sport na OH, kritéria pro přijetí na OH a propagace sportu

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.